Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-04, 00:12   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 813
Standard

jokkey - Tennis for dummies!


Halloj!

Tänkte att det var dags för mig att starta en dagbok och försöka ge tillbaka lite till forumet som gett mig så mycket!

Lite bakgrund, spelat i många år med blandade resultat, följer i stort sett alla tennisturneringar. Huvudfokus kommer ligga på ATP men ni kommer även se lite spel från WTA. Det stora problemet för mig har varit min "bankroll managment", vilket jag tänkte försöka ändra på nu. Kommer spela strikt 1-5u med raka eller u/o spel.

Innan jag drar igång så vill jag för grabbarna som gjort forumet till vad det är och även till bftrader vars rekar har varit väldigt uppskattade!

Spreadsheet har ni här

https://www.sharps.se/spreadsheet/tennis2012
jokkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 00:32   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 813
Standard

Ska försöka mig på nån kort motivering på dessa...

Ogiltigt spel-ID: 694728


Jämn match där en ofokuserad Baggen kan lätt släppa första för att vakna till eller så kan vi få se en taggad Kei som jobbar sig in i matchen. Tight match där jag tror dom tar var sitt set!

Ogiltigt spel-ID: 694584


McHale startade starkt och slog Dulgheru i 2raka, har 2-0 i inbördes mot Kuznetsova. Spelar 1.5u då jag tycker det finns värde i oddset

Ogiltigt spel-ID: 694752


Att få 1.72 på Petzschner tycker jag är för bra för att motstå.

Ogiltigt spel-ID: 694738


Jarko har spelat bra på sistone och får möte Stepanek som hade problem mot hemmaspelaren Ebden i första men tog sig i kragen och vann med 2-1. Spelar 1u på Jarko


Väldigt korta motiveringar men försöker kolla på hockeyn samtidigt.
Ska försöka lägga lite mer motiverade rekar framöver!
jokkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td